torsdag 8 december 2011

Djur test

Hej !!!! det är bara några veckor kvar till jul-lovet och en dag kvar till helgen det som stör mig är att min lillasyster har kort-dag och jag har lång-dag (på skolan) .
Torsdagar är min favo-dag för på skolan har vi bara roliga ämnen t ex. bild,musik,engelska,svenska.
Nu kan ni få svara på en fråga :
Vilket är ert favo-djur ??????  om ni har nåt, alla djur är mina favorit djur förutom getingar som jag är jätte jätte jätte jätte rädd för



a)      och och

b)


c) och


Om ni vill svara lägg in en kommentar ( går att vara anonym och man inte är medlem nån stans)

3 kommentarer:

  1. Om det du skrev om Liebster Blog Award:det funkar inte så,man kan bara skicka vidare 1 gång per år,så du får vänta!Tålamod Alexandra!

    SvaraRadera
  2. Ja men det är bara några veckor kvar till 2012 :)

    SvaraRadera
  3. ok tjatmoster på dig själv iktoro

    SvaraRadera