måndag 19 mars 2012

Fransk bulldog

Hej! Här kommer en fråga vilken är en favorithundras?
Min är.......... FRANSK BULLDOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Så fort som jag flyttar hemifrån så ska jag skaffa en sån, dom är så kärleksfulla och roliga, hundvärldens clowner.
Dom är sååå... söta.

Tyvär! så känner inte jag nån som har en sån. Eller nån annan hund som bor i närheten som jag skulle kunna gå ut med  :-(

Här kommer några bilder på en av dom bästa hundraserna i världen (tycker jag)





Berätta i kommentarerna vilken som är din favoritras?Varför? Har du nånsin träffat en sån på riktigt?Känner du nån som har en sån?Har du en sån?

                                                                               /Djuralex!!!




5 kommentarer:

  1. heej!!

    Ja dom är ju helt underbart söta!!

    Jag har ju typ en lika dan sort fast med neråt öron.
    altså en mops som du säkert vet...

    ha det bra!!

    kram från lollo

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Franska bulldogar. Dom är så söta!!!!!!!!!!!!!!!Din blogg äger!!!!

    SvaraRadera
  3. Tack! Mimi

    Lollo din mops är ju helt supersöt!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Gud vad söta!!! Alex, nu har du inte skrivit på jättelänge! SKRIV!!!
    Du var supersnygg på musikalen!

    SvaraRadera
  5. Jag har en sådan och du har rätt.. De är helt underbara. Bra blogg!

    SvaraRadera