lördag 10 mars 2012

Melodifestivalen

Hej! Nu har jag precis kommit hem ifrån musikalen (Bye Bye Birdie) (tränar helg) och det var jätte kul som vanligt!!!
Om mindre än om två timmar så ska jag kolla på melodifestivalen och det här är min favoritlista
  1. Ulrik Munter-Soldiers
  2. Danny Saucedo-Amazing
  3. Molly Sanden-Why am i crying?
  4. Lisa Miskovsky-Why start a fire?
  5. Top Cats-Baby doll
  6. David Lindgren-Shout it out
  7. Loreen-Euphoria
  8. Dead by April-Mystery
  9. Björn Ranelid-Mirakel
  10. Borsten Klink (Torsten Flink)-Jag reser mig igen
Men om alla sånger hade varit med så hade Soldiers, Lovelight eller Förlåt mig vunnit.
Här kommer en video på Lovelight:



Eller... Hmm... Brukar det inte vara tolv låtar med i melodifestivalen Lovelight kanske är med då... YES...
Det finns bara ett sätt att ta reda på det och det är att kolla på melodifestivalen ikväll!!!

1 kommentar:

  1. Nej Alex, Lovelight är INTE med ikväll. Och ni som brukar klaga på att jag är virrig...

    SvaraRadera