torsdag 26 januari 2012

Marsvin och tårtor

För en gångs skull så kommer jag med glada nyheter och det är att jag har fått över 1000 läsare!!!!!
Om ni vill veta exakta siffran så kan ni bara rulla ner till botten av min blogg och där står det t ex:

 Läsare just nu: 1032
  
Med tanke på Mitchi så hade jag tänkt att läga upp lite bilder på just marsvin
PS. Vi ska skaffa ett nytt marsvin på lördag som ska heta Lilla M.
PS2. Jag vet att det är många som har varit inne på min blogg så snälla börja skriva lite komentarer. Tack Karin och Iktoro för att dom har skrivit så många och roliga kommerntarer i alla fall dom flesta kommentarerna...


Långhåriga:









Korthåriga:









Riktigt Korthåriga....











Jag ska också snart börja på min lillasyrras födelsedagstårta för hon ska ha kalas i morgon och mina kompisar och jag ska vara deras bekänter :-)
Tillbaka till tårta så ska jag göra en marsmallow fondant och vanlig sockerkaka med smörkräm och så ska jag dekorera den med pepparkaksglasyr.. mmm... det kommer bli gott.
Jag gorde en sån här tårta till min födelsedag för jag har ett tårt-intresse (jag älskar att baka)

                                                                R.I.P Mitchi!!!!!

3 kommentarer:

  1. Haha grattis Alex, det kändes också kul för mig att ha haft över 1000 sidvisningar ;D

    SvaraRadera
  2. Imorron ska bli så skoj!!! Men det stavas "betjänter"! Hoppas Lilla M lever upp till sin föregångare!
    Och gud vad söta marsvin!

    SvaraRadera
  3. Skinny marsvinen ser jätte konstiga ut

    SvaraRadera