måndag 23 januari 2012

Saknade Mitchi!!!

Hej! :-(
Igår skrev jag ju om mitt marsvin Mitchi som hade blivit sjuk, Lite senare på kvällen så ringde veterinären och sa att han hade inte överlevt.
Och jag är förkrossad och jag har aldrig varit så ledsen i hela mitt liv.
Vad ska jag göra för att bli glad igen?
Jag kommer aldrig komma över Mitchi.
Vi ska köpa ett nytt sällskap till Susi (vårt andra marsvin) som ska heta "Lilla M" efter Mitchi.
Jag är så ledsen just nu och det ända jag kan tänka på är Mitchi.

                                                I LOVE MITCHI
                                                              R.I.P

3 kommentarer:

  1. Så sjukt synd, skrev också om det på bloggen trots att jag inte har en vardagsblogg :(

    SvaraRadera
  2. NEEJ :( jag skulle bli förkrossad om mina marsvin skulle dö :(

    SvaraRadera
  3. Ja! Det blev jag med! Mitchi kommer alltid att finnas i våra hjärtan!
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera