fredag 6 januari 2012

Iphone 4S och Singo

Hej!!!
Jag är så hilma glad för jag har fått dom två bästa jul/nyårspresenterna nånsin.
Och det är min superfina landsköldpadda Singo.
Och min nya IPHONE 4S båda presenterna är super.
Jag har beställt ett skall från mirabling och det kom igår och det ser ut så här

Kimono Pink fast jag har en vit Iphone 4S

Här kommer en video på min landsköldpadda singo:


Fast ta det lungt jag har inte haft kameran så nära han huvud utan jag har zomat(eller hur det nu stavas)

Jag har också varit ute med hundar idag jag har varit ute med min favorithund som heter Casine jag tror att hon är nån slags American staffordshire terrier blandning       
(det här är inte Casine)
  även om man kan tro att såna här slags hundar kan vara aggresiva så är Casine inte det fast hon är lite aggresiv mot andra stora hundar t ex schäfrar,husky,doberman,...men super snäll mot människor hon är snäll men ändå lekfull och försiktig och man märker att hon bryr sig för om man snubblar till så tvärstannar hon och titar hur man mår.

                                                              I LOVE DOGS
Jag kommer alltid att minnas en av mina två favorithundar (Casine och Pavo)som heter Pavo han var en Silky terrier men han har blivit adopterad.
  

4 kommentarer:

  1. Hej visste du att Karin & Vera vunnit ett ex av Sjöhästens hemlighet i KP:s stora tävling?

    SvaraRadera
  2. Hejhej och grattis för Iphonen :)
    Jag fick också en ny mobil, den är likadan som en Iphone fast ett annat märke och den är pyttelite mindre, men lika bra :)
    Har du ett nytt nummer eller samma?

    SvaraRadera
  3. Gud jag ÄLSKAR det där iPhone-skalet du har ;D

    SvaraRadera
  4. jag har samma nummer
    :) :) :) ;)

    SvaraRadera