lördag 3 december 2011

Hej! Lördag

hej hej klockan är 16:38 och det är lördag.
Jag har inte hunnit skriva så mycket för vi har varit iväg och handlat.
Vi ska iväg på bio nu och se en film.
Förresten jag har färgat en slinga rosa i mitt hår (inte permanent) utan sånt som man kan tvätta bort.
Jag hade tänkt att skriva om grekiska landsköldpaddor imorgon, får se hur det blir med det.
Nu ska jag lägga upp lite bilder på ovanliga husdjur

afrikansk dvärg igelkott

iller
myrslok

skunk

tekopps grisar (micro grisar)


5 kommentarer:

  1. Hej!!!! jag tycker att alla djuren är jätte söta särskilt micro griser dom är såå söta!!!

    :) ;) :)

    SvaraRadera
  2. Va söta micro grisarna är !!!!

    SvaraRadera
  3. Instämmer! Alla djuren är supersöta, speciellt grisarna och skunken!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också att alla djur är otroligt söta speciellt microgrisarna

    SvaraRadera