tisdag 27 december 2011

Hej! hej!! jul


Hej! förlåt att jag inte har bloggat på ett tag jag har tyvärr haft fullt upp med julen och mina föräldrar ville att vi skulle kolla på kalle anka och ungefär så här blev det:

På julafton bakade jag knäck men vi hade inte några knäckformar så vi fick improvisera lite och ta väldigt små cupcake formar.
mmm.... gott med knäck
En person i min klass har en hamster som har dött han hete Putte (alltså hamstern)
Putte var en väldigt trevlig och ovanligt snäll och social hamster.
 Putte var jättesnäll när han levde så det här är min lilla hälsning till putte och ägare.
R.I.P
Jätte sorgligt med varje djur som dör från fisk till elefant, från sköldpadda till häst......
                                                             I LOVE ANIMAL

5 kommentarer:

  1. Mmmm, jag AVGUDAR knäck!
    Trevlig kalle anka-stund:)
    R.I.P Putte, du var jättesöt! Din husse tyckte verkligen om dig!

    SvaraRadera
  2. mmm... jag älskar också knäck och du karin när kommer du och vera tillbaka jag funderar på när jag ska ha mitt kalas?
    R.I.P Putte!

    SvaraRadera
  3. Vi kom igår, bara så du vet :)

    SvaraRadera