lördag 31 mars 2012

HUNGERGAMES!!!!!!!!!!

Hej!!!! Jag är fortfarande helt sprallig för att igår var jag och såg HUNGER GAMES!!!!
Den var så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Absolut den bästa filmen jag nånsin sätt!!!!!
Jag kan inte vänta tills 2:an kommer ut, den var så himla bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men den var rätt blodig så jag skulle inte rekommendera den för dom som är rädda och enkelt att få mardrömmar!
Den var så känslosam för ena sekunden satt man och grät och andra så hade man öppen mun och tredje så hade man äcklad min pga blodet!
Den var såååå bra!!!!!!!

Katniss
Peeta
Katniss, Peeta, Gale
                                                                                               
Rue!!!! :-)

Hungerspelen är bäst!!!!!!!!!!

 PS. Dom som ska se hungerspelen se upp på slutet när ni hör hundarna för då kommer dom hoppa fram, hela biohalen skrek till!!!
:-D                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar