måndag 2 april 2012

Hundar!

Hej! Jag har just varit på hundhemmet för hemlösa hundar och jag gick ut med en hund som heter Lars han var en jakt hund så han grävde i jorden hela tiden.


I förigår så var jag och mamma ute med en labrador han heter Cadilac (som bilen) han var gul, här kommer en bild på honom:
HAHAHA!!! Kolla vilket smile jag fick!!!





















Tills imorgon har vi beställt (bokat) en hund som heter Duplo, inte till adoption (om det ändå vore så bra) (Den rasen är faktiskt allergivänlig... hmm...) Han är en Shih tzu.

Igår var jag på hund-mässa och det var nog en av dom roligaste sakerna som jag nånsin har gjort!!!
Det var bokstavligt talat hundra hundar!!!!!
Jag tog massor av bilder men tyvärr så orkar jag inte lägga upp dom idag utan jag får göra det imorgon!!!

Hej då!!

2 kommentarer: