tisdag 10 april 2012

Indiskt

Hej!
Nu är snart påsklovet slut!!!!!!!!!!! :-( :-(
Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men det har ju varit lov! Så jag har helt enkelt inte haft orken att göra det.
Ikväll ska jag gå och se hungerspelen en gång till! Jag har redan gått med mina kompisar men nu vill min familj också se den! Själv har jag absolut inget emot det, för det var den bästa fimlen jag nånsin sett!!!
Arnnars så har jag varit ute med Duplo (om ni inte vet vem det är kolla två inlägg nedan).
Det är massor av träd i grannarnas trädgård som är vita och ljusrosa och dom tappar löv så fort det blåser lite, så det ser ut som att det har snöat på trädgård.
Jag har inget att skriva om så jag skriver om att för några veckor sen så åt vi på en indisk resturang (en av mina favoriträtter) Vi åt Chicken tikka masalas!!! Det var jättegott, här kommer några bilder:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar