tisdag 3 april 2012

DUPLO!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej! Nu har jag precis varit och gått ut med hundar (igen) och vi gick ut med den absolut sötaste hunden nånsin, han heter Duplo!
Jag berättade om honom igår.
Han var den mysigaste hunden nånsin och destuom så är han allergivänlig!!!!
Här kommer lite underbara bilder!!!

Jag och Duplo!!!

Övade sitt!
Som belöning fick han självklart godis!!!
Han älskar det!!!
                                     


I LOVE HIM och hoppas att en dag kan vi kanske adoptera honom!!!!!!







3 kommentarer:

  1. Shi Tzu uppfödaren3 april 2012 kl. 08:34

    Hej!!! Jag har många Shih Tzu och dom är helt underbara!!!!

    SvaraRadera
  2. Men gud vad söt han är! Hoppas VERKLIGEN att ni adopterar honom!

    SvaraRadera
  3. Jag med!!!!!!!!!!!!!!!!!
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera