torsdag 1 mars 2012

förlåt mig

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men det är för att jag har varit upptagen med annat.
Vi var och åkte skidor i Sälen på sportlovet saå där kunde jag inte blogga för vi hade egentligen Internet men för det första så åkte jag skidor hela dagarna och för det andra så var pappa tvungen att jobba massor när han inte åkte skidor.
Vi kunde ju inte ta med och Lilla M, Susi (marsvin) och Singo (landsköldpadda), så när vi skulle hämta Singo (dom var på olika ställen) så hade dom först haft honom i ett vanligt rum men sen hade dom tyckt att han var så söt (han är ju bara en liten bebis) så dom hade flyttat över honom från det vanliga rummet till personalrummet åhh.... ännu ett av dom tusen bevis om att Singo är den bästa landsköldpaddan på jorden!!!

I LOVE U!!!
PS. Alla som håller på med såna här blondin-skämt som helt plötsligt blivit en grej i min klass kan ni sluta med det, och kom inte nu och säg "Come on ,herreguud..." det är faktiskt rätt iriterande!

3 kommentarer:

  1. Instämmer! Det är faktiskt mobbning (på ett sätt) så sluta upp med det!

    SvaraRadera
  2. egentligen så är alla tjejer i klassen blondiner förutom jag :P

    SvaraRadera
  3. Ja!! Jag tycker också att det är mobbing
    :-( för blondin-skämt

    SvaraRadera