måndag 26 mars 2012

Hej!

Hej! Nu har vi varit ute och cyklat det var jättehärligt!!
Min cykel hade inge luft hjulen så jag fick ta mammas.
Det var måndag idag = tröttisdagen

                    


Idag blev jag och min kompis Iktoro blev helt galna i gurkor (hehe...) även fast vi båda hatar dom.
Det började med att en annan kompis skulle berätta vilka dom tre muskitörerna (dom var fyra) hete och så sa hon "En hette..... och..... och.....och...." Och då tyckte jag att det lät som att hon sa att en hete gurka!!!
Så då fick jag och Iktoro värsta skratt attacken.
Otur för min andra kompis som inte alls förstod varför det var roligt!
Så vi pratade om det hela tiden och skrattade tills vi inte kunde andas och hittade på en massa löjliga saker om gurkor....
Så Idag den 26 Mars är nu gurkdagen så grattis på gurkdagen allihopa!!!

HAHA.. Har aldrig haft så roligt på länge!!!

Hejdå!                   

4 kommentarer:

  1. Hej! Ja, JAg minns när jag var yngre då så brukade jag och mina kompisar också få sådana skratt-attaker med jämna mellanrum.
    Hehe...

    Hejdå!

    SvaraRadera
  2. HAHA XD Ni verkade ha väldigt roligt, men ni gick verkligen syrran på nerverna!! :P Hur kan du hata gurkor, förresten, de är ju supergoda!

    SvaraRadera
  3. Nee.. Ussh... De är ju superäckliga!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera