söndag 25 mars 2012

Det här är slutet!

Hej! Igår var sista uppträdendet på musikalen!!! :-(
Åhh.. Jag skulle vilja att den skulle fortsätta förevigt jag kommer att sakna alla som var med där!!!!
Och glädjen på scenen och under ett uppträdende.
Igår under våran "Picnik" ute på "Gräset" (sten) så sprang all runt som galningar och frågade all om deras autografer och nu har jag typ allas!
Jag kommer att sakna det så mycket!!!

                                                              Bye Bye Birdie
                                           
                                                                      The best musical ever!!!!!!!!!!!!!!!

PS. Min kompis Karin var där med sin film-making klass och filmade hela showen!!
PSS. Jag är ledsen att jag inte har hunnit blogga på ett tag men det är för att jag har avrit på skolan 24/7 på grund av musikalen men nu lovar jag att jag ska börja blogga mera!!!

           Hejdå!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Bra, jag har väntat i år och dar på nästa blogginlägg! Tja, klass och klass, vi var fyra stycken...

    SvaraRadera