tisdag 27 mars 2012

Ändrade planer!

Jag och Iktoro ändrade planerna angående gurkdagen idag, Idag är gurkdagen och igår var det gurkafton.
Så grattis än en gång på gurkdagen och grattis i efterskott på gurkafton!!!!!!!
Arnnas så var det väl OK på skolan idag, fast något som för en gångs skull var roligt (eller i alla fall en del av tiden ) var simningen därför att vi fick spela vatten-polo och svenskarna vann med 9-4 (rätta mig om jag har fel) !!!!
Något som var väldigt läskigt var när vi fick simma i en pool där det kom upp STORA vågor som bara dränkte en.
Och då så var det en person som var bakom mig och råkade vara alldeles ovan där vågen skulle komma upp, och då så när vågen kom så ramlade hon på mig och jag kunde inte komma upp och jag svalde en massa vatten och kunde inte andas för hon hade landat på mig och jag försökte desperat att ta mig upp men jag kunde inte, jag kunde inte andas och jag drabbades av panik.
Jag hade jättesvårt att andas när jag till slut kom upp!!!
Och det var inte den personen som gjorde det  fel!
Hehe...

PS.Än en gång grattis på gurkdagen
PPS. Dom som inte hört historien om hur gurkdagen kom till, kolla inlägg nedan!

4 kommentarer:

  1. Usshh ja, Det är hemskt när man hamnar under vattnet sådär hjälplöst!
    Hoppas att du mår bättre

    SvaraRadera
  2. Äsh! Jag har hamnat sådär jätteofta man vänjer sig efter ett tag!

    SvaraRadera
  3. Jag håller nog med Gumman lite mer jag kommer nog alltid att tycka att det är hemskt oavsätt och jag gör det en miljon gånge eller bara en!

    SvaraRadera
  4. Alex det är okej att skriva att det var jag! Men hoppas du inte mår illa fortfarande :)

    SvaraRadera