torsdag 9 februari 2012

Cool IPhone App


Hej! jag har ju en Iphone och det finns två appar som är super coola och den ena heter Dogs HD och där finns det super söta och gulliga bilder på hundar och hundvalpar.
Det är ALLA möjliga olika raser.

Den andra appen är Sketch Me! appen och den är super häftig för den "ritar" bilder som man tar med kameran här kommer lite bilder från min Iphone.



Före:
                                                     


                                     

Efter:

                                                  





Före:
        

Efter:

Före:

Efter:

Efter nr2:

Före:

Efter:

  


Jag blev speciellt nöjd med piano bilderna.Bilden på Chow-Chowen (den fluffiga hunden) var ifrån Dogs HD appen. Och den andra hunden är en av mina favorithundar Kassina               :-) :-)                                                     
R.I.P        
Mitchi                                                                                                                                             

1 kommentar:

  1. Jag älskar också pianobilden, visste du att man kan lägga upp foton från en själv som bakgrund? :)

    SvaraRadera