torsdag 16 augusti 2012

CHANEL!!!!!!!!!!!!!!

Hej! Igår fick jag hem min lilla hund!
Minns ni det där om att jag skulle skaffa en vuxen hund, det blev inte riktigt så...
VI SKAFFADE EN VALP!!!!!!
Hon heter Chanel, som i Coco Chanel (vi fick inte välja namnet men det var så sött ändå)
Hon skällde en eller två timme på natten men sen blev det tyst (ganska lyckat tycker jag)
Sen när vi vaknade så hade hon gjort sina behov... på golvet/filten , men det är sånt man får ta om man ska ha en liten underbar valp.
Hon har anpassat sig väldigt bra till oss.
Hon har redan gjort framsteg i rumsrenheten, hon satt sig framför dörren och skällde så kunde jag snabbt springa ut med henne till trädgården.
Jag har tagit MASSOR av fina bilder på henne med kameran men data kortet ha fastnat INNE I MIN DATOR!!!!!  :-( :-( :-(
Så än så länge så får ni njuta av dom här få bilderna!




Inte så där jättefina bilder, men helt ok.
Men Chanel där emot är super söt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Just nu så ligger hon i sin säng några meter bort och sover! :-D Hon är så himla söt!!!!!!!
Lägger upp fler bilder snart!

8 kommentarer:

  1. Shit, vad söt den är :D Jag längtar efter att få träffa den!

    SvaraRadera
  2. GUD VAD SÖT!!! Faktiskt, till och med mamma höll med (hon är inte direkt någon hundälskare)
    Vi måste hälsa på och se den någon gång! Lyllo dig, jag hatar dig, jag vill också ha en...

    SvaraRadera
  3. Ja, hon är så söt!!! <3
    Just nu sÅ ligger hon i mitt knä och gosar.
    Ni båda kommer att få träffa henne, ta det lungt :-D

    SvaraRadera
  4. Karin ska ni eller inte skaffa en kattunge?

    SvaraRadera
  5. jag vill oxo träffa henne!!!! :P Happy ser oxo fram emot att träffa henne!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Antagligen inte, tyvärr :( Min familj kännetecknas av vår LATHET, så det är antagligen därför...

    SvaraRadera
  7. Hallå varför skriver du inte D:

    SvaraRadera