onsdag 26 december 2012

Sorry, :(

Hej everyone!
Om det är någon som läser det här, ja, i alla fall så hade jag tänkt att be om ursäkt för att det har blivit LITE (ironi) lite med bloggandet på sista tiden =/
Jag kan fortfarande inte garantera att jag kommer att börja blogga sådär jättemycket, men jag får väl försöka för er skull. ;)
Jo, jag kommer med superbra nyheter, jag ska få en ny Iphone!!!
Det kommer att vara en Iphone 5!!!
Det kommer att bli så jävla roligt!!!!
Vi ska åka och hämta den imorron tror jag ;) kan inte vänta!!!!!
Ja, i alla fall så beställde jag hem lite nya skal idag (om någon vill veta så kommer alla ifrån Amazon.de ;)
Här kommer lite bilder på vad jag beställde ;)

Ett bi =D

En svart fågel =D


Ett lime-grönt med vita prickar skal =D


En rosa gris =D

En blå gris =D


En grön gris! =D


Blev helt OBSESSED (beroende) av grisarna!!!
Med dem är ju så SÖTA!!!
Och alla skalen var faktiskt otroligt billiga!!!!!
Dem kommer nog typ nån gång i Jan-Feb, det tar ju längre tid nu eftersom det är jul.

Igår var vi hemma hos min lillasyrras bästis med en annan familj och åt middag.
Inte för att ni tycker att det är så jätteintressant ;P
Ja, men nu måste jag gå ut med min hund så ja, hej då :D

3 kommentarer:

  1. Du har då inte skrivit på ett tag...

    SvaraRadera
  2. DEN DÄR LIMEGRISEN ÄR JU BARA HELT AWESOME O_o
    SLUTA INTE BLOGGA D:

    SvaraRadera