tisdag 1 januari 2013

Haloj!

Hejsan!Just nu så tittar jag på en film, Crocodile Dundee





Den är faktiskt väldigt bra, har sett ettan och håller på att se på tvåan!
Dom är faktiskt ganska bra!

Nu har jag skaffat en app som jag kan blogga med, vilket är en VÄLDIGT bra grej eftersom att det oftast är det som hindrar mig från att blogga, jag tycker helt enkelt att det är mycket enklare att göra saker på Iphonen ;D

Ja, just det. Idag är det 1 Jan 2013!!!!!
Kan inte fatta att det är 2013!
Nu kommer det ta ca 1 månad att vänja mig vid att säga 2013!!!
Men ja,ja jag är glad i alla fall!!




Det negativa är att vi börjar i skolan om bara en vecka!!!!!
Bläää!!!
Har VÄLDIGT många prov och läxor efter det här lovet!
Men, nu får jag inte sura ner mig för det, jag får försöka tänka positivt.

Men då önskar jag er alla en go fortsättning, hej då!!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar