fredag 6 juli 2012

Första sommardoppet!

Hej! Igår så lämnade jag Kajsa! :-(
Det var jättesorgligt!
Men det har ni säkert redan hört förut?
Så efter det så var jag hos mina kusiner!
Det var jättekul!
Vi åkte och badade med dom, det var bara jag och Wille (en av mina kusiner) som skulle bada, men det slutade med att Tuva också åkte i.
Inte frivilligt!
Wille med hjälp av Matilda fick i Tuva! :-) Hon hade kläderna på!
Så det var alltså mitt första sommarbad i år!
Sen på den två timmar långa hemfärden så åt jag min första Kexchoklad för i år!
Den var jättegod!!!!!! :-)
Mmm... Gott!

Vi skulle igentligen ha åkt på "Power meet" efter det!
Men det blev inte av!
Vi var för trötta när vi insåg att vi hade två timmars bilresa framför oss, det var på kvällen (eftermiddagen)
För er som undrar vad power meet är så kan jag säga att det är massor av gamla amerikanska bilar som åker omkring!
Låter kul att kolla på, även om jag inte är så jätteintresserad av bilar!
Power meet!
Idag så var jag och shoppade och jag köpte bland annat det här fina armbandet!
Armband - 100% Plast
Kommer ifrån Lindex
Jag köpte en tröja/klänning och ett par shorts med jättehäftigt skärp!
:-) Hejdå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar