torsdag 12 juli 2012

VI SKA SKAFFA HUND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, ni horde mig!
Vi ska skaffa hund!!!!!!!!!!!!!
Det ska vara en Shih tzu, vi ska skaffa en vuxen hund!!!!!!!!!!!
Jag har ju alltid velat ha en hund men vi hr aldrig tankt pa det sarkskilt mycket!!!
Men nu ar det bestamt!
VI SKA SKAFFA EN HUND!!!!!!
Ni fattar inte vilken njutning det ar for mina lappar att fa saga dom orden.
"Jag ska skaffa hund!"
Underbart!!!!!!
Vi har varit och handlat lite hundgrejer idag, vi ar ju pa semester sa vi kopte bara dom sakerna vi tankte att det fanns mer av och att det ar battre kvalitet har.
Resten av sakerna t ex koppel, halsband, sele, hundsang OSV koper vi nar vi ar hemma!
Vi kopte en kam, en bortse (Shih tzu har langt har), hund-shampoo, en klicker, en reflex halsduk (typ), en skylt dar det star "Min Shih tzu bor har" och sa ar det en bild pa en Shih tzu, en fodrad regnjacka, en tunn regnjacka.
Ja, det var val allt!!!
Gud, jag ar sa lycklig!!!!!!! <3<3<3

En reflex halsduk

En fodrad regnjacka!



En regnjacka fast i blatt!
 Nu maste jag ga och bada fran bryggan men jag ar sa j*vligt glad just nu!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Kul!
    Här är lite tips från Happy:

    1. Vi hundar ÄLSKAR leverpastej!!
    2. Vi tycker inte att det är så bekvämt att ha jacka men det funkar Ibland..
    3. Lovisa tycker att man inte ska mats oss vid matbordet för hon tror att vi kommer börja tigga! Men GE oss mat vid bordet!! Nom nom!!

    SvaraRadera
  2. Hehe...
    Happy hade ju ganska bra tips förutom det sista!
    Man ska INTE ge dom mat vid bordet! ;)
    Ett till tips:
    Njut av att ha hund!! Det är ett av det bästa med mitt liv!!
    Såå.... Gosa på!
    PS. Ni måste vara väldigt stränga mot er hund om ni vill uppfostra den på ert sätt nu i början eftersom den är vuxen!! Lycka till!!
    Hoppas att jag får träffa den någon gång!!

    SvaraRadera
  3. Hehe! Tack, Jag ska försöka att följa dina o Happys tips fast inte Happys sista!
    Njuta av hunden kommer jag absolut att göra, hehe!
    Ha det bra och hälsa Happy! :-)

    SvaraRadera