lördag 14 juli 2012

Minns ni...

... att jag skrev att jag skulle vänta med att köpa hundsäng, matskål och koppel OSV.
Det blev inte riktigt så.
Jag och pappa har pratat om vilken slags hundsäng som skulle passa in i mitt rum och vi kom fram till att en svart och lila skulle passa jättebra!
Jag har aldrig tidigare sett en svart och lila hundkorg, men på djuraffären vi var på råkade det finnas just en sån.
Så vi köpte den.


Typ en sån här fast lila i mitten

Vi köpte också två matskålar (en vatten och en mat) dom sitter ihop och det har jag aldrig sett hemma så vi köpte den för säkerhets skull, för vi vill ha två som sitter ihop!
Type en sån här fast i en annan färg! :-)

Och så sist men inte minst så köpte vi ett jättesött flexikoppel! <3


PS. Hon som har hundarna har ringt, vi kommer att få hämta en så fort vi kommer tillbaka!!!!!
I LOVE SHIH TZU!

1 kommentar:

  1. Gud GRATTIS!!!!!!!!!!!!
    Mäh, var du TVUNGEN att skaffa hund JUST DET ÅRET VI FLYTTAR????? FNYS...
    Sji-tzu är så söta!!! Ska bli spännande att se vem det blir ;)

    SvaraRadera