lördag 14 juli 2012

Vi har hittat "den rätta"

Nej, nu låter det som att jag har hittat mitt livs kärlek vilket vi på ett sätt har, fast min liv hundkärlek (typ, det blev lite knäppt)
Men det är en uppfödare i Tyskland som vill bli av med några av sina vuxna Shih tzu!
Så han la upp dom på internet och vi hittade dom!
Igår kväll så mejlade vi och frågade, hon svarade samma kväll att hon skulle ringa imorgon bitti (idag alltså)
Så nu sitter jag här, bredvid telefonen och väntar och väntar och väntar eller jag bloggar ju också men det räknas väl inte.
Jag antar att jag måste äta frukost nån gång också.
Här kommer några bilder, en av dom här kommer att bo hos oss!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Shih Tzu Hobbyzucht Verkleinerung
Shih Tzu Hobbyzucht Verkleinerung
Shih Tzu Hobbyzucht Verkleinerung
Shih Tzu Hobbyzucht Verkleinerung
Shih Tzu Hobbyzucht Verkleinerung
Shih Tzu Hobbyzucht Verkleinerung
Shih Tzu Hobbyzucht Verkleinerung
Shih Tzu Hobbyzucht Verkleinerung
Shih Tzu Hobbyzucht Verkleinerung


Åhhh! Dom är så söta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar