måndag 2 juli 2012

Kusinerna

Hej! Idag så har mina kusiner varit här på besök!Vi skulle ut och plocka svampar och då så släppte jag Kajsa lös!
Det var en väldigt buskig skog med högt gräs OSV.
Så då började hon springa en bit bort men kom när man ropade!
Men sen så fick hon vittring efter något och så kunde man inte stoppa henne!
Ni har förmodligen inte tappat bort en hund, som INTE ÄR DIN i en JÄTTESTOR SKOG där det finns VARGAR och hunden LÖPER!!!
Så ni fattar nog inte hur rädd och ledsen jag blev!!!
  

Mina kusiner försökte hålla lugnet!
Medans jag fick total panik!
Jaja (farmors man) ringde hem till farmor och berättade, farmor tog bilden och körde runt i byn!
Och där hade hon hittat henne!
När vi gick genom den enorma skogen på skallgång (typ) så ringde farmor och sa att hon hade hittat henne!
När jag mötte Kajsa så var hon genom blöt!
Jag blev så lättad!!!!!!
Och jag blev så rädd!!!!!!!!!!!!!

Sen så åkte vi till något ställe som jag inte mins vad det heter!
Det var klippiga berg som vi klättrade på, sen så åt vi glass.

Sandwich!
Ikväll så ska vi kolla på den nya filmen Phuket eller hur det nu stavas!
Hejdå!!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar