torsdag 24 maj 2012

AKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!!!! Idag så är det torsdag näst sista dagen innan majlovet!
Och imorgon så är det bara kort-dag!!!!!!!!!!!! Det brukar vara lång-dag på fredagar men nu så slutar vi redan vid matten!!!!
På majlovet så ska jag åka till min mormor i Sverige!
Hon bor ute på landet och en av hennes grannar har en hund som behöver gå ut på promenader!!!!!!!!
Han heter Akke eller Acke eller Ake!?!
Så då ska jag få gå ut med den hunden varje dag typ 1-2 gånger om dan!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte vänta fastän det bara är tre dagar kvar!!!! Så nära men ändå så långt borta! :-)
Enligt mormor så är det en så kallad "Dväger" men det har jag svårt att tro, jag ska fråga ägaren vad det är för ras när jag kommer dit!
Jag var ute med honom förra året så jag vet hur han ser ut!
Han ser ut lite som en beagle ungefär såhär!:


Åhh... Så söt!!!!!!!!
Han är så rolig och söt!

PS. Förlåt för att det inte funkade att lägga upp bilden på förra inlägget, det blev fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar