fredag 11 maj 2012

Våfflor och frågor!

Hej!
Idag är det fredag! Jag kom just hem från skolan!
Min lillasyrra är borrta och sover över hos en kompis så jag och mina föräldrar får ha fredagsmys utan henne!
Och min kompis Iktoro kommer och sover över hos mig imorgon (lördag-söndag)!!!
För några dagar sedan så åt jag våfflor med grädde och juordgubbar mmmm......!!!!!
Det var sååå gott, av någon anledning så kan jag inte ladda upp några bilder från min mobil på datorn! så här kommer en mobil på hur det ungerfär såg ut:



Som ni kanske minns så frågade Mimsan mig 11 frågor och nu ska jag fråga så många jag känner till 11 frågor tillbaka (det är meningen att man ska fråga 11 frågor till 11 personer men jag känner inte så många)
Jag frågar Mimsan, Iktoro, Emelie, Karin! Och om nån annan vill svara på frågorna så skriv det i kommentarerna (jag vill gärna se svaren och din blogg :-) Länka också till din blogg så att jag hittar den!
Här kommer frågorna:

1. Om du inte hete vad du hete vad skulle du vilja heta?
2. Vilket husdjur skulle du vilja ha som du inte har?
3. Vilken är den sämsta boken du har läst?
4. Vilken är din favoritårstid?
5. Skulle du vilja skriva en bok?
6. I såna fall vad skulle den handla om (genre)?
7. Vad är det sötaste som finns?
8.  Oftast är du arg/sur, glad/postitiv, trött vilket?
9. Gillar du att stå framför publik (redovisa/framföra) något?
10. Vilken är den sorgligaste boken du har läst?
11. Gillar du skolmaten på din skola?

Hoppas att ni kan svar på frågorna!



2 kommentarer:

  1. Jag ska svara på frågorna nu! Får se om jag svarar på alla nu, men håll koll på min blogg så hittar du nog snart svaren där ;)

    SvaraRadera