onsdag 2 maj 2012

Kimchi och Eifelpark

Hej!Det här är Onsdagen efeter lång-helgen!
Vi har varit med mina föräldrars kompisar och ätit på Kimchi  en jättegod, (enligt mig) , japansk resturang.

Jag tog kyckling spett med ris, lyckade med att ätaa riset med pinnar men när det gäller köttet var jag tvungen att fråga efter bestik!


Så min mat var väl inte så jätte interessant så här kommer vad dom vuxna åt:

Förrät:        
                             



Huvudrät:

Det var såååååå häftigt för att det fanns grillar inbyggda i bordet!!!!!!
Så då fick man rått kött och så fick man grilla det själv!!!!!!!!!!!



Efterrät: 
                    

Fast det var bara mina föräldrars kompisar som tog efterät, min föräldrar tog bara kafe eller capucinno (vet inte hur det stavas)
                                  
Dagen efter det var vi på Eifelpark i Tyskland!!! Det var så kul, vi åkte sommar rådelbana (rollader som jag alltid brukar kalla det pga reklamen för kött med Leif Mannerström)!!!
Det var skitkul!!!!

1 kommentar:

  1. L LOVE JAPANESE2 maj 2012 kl. 08:14

    Mmmm.... Det där ser verkligen gott ut!!!!!

    SvaraRadera