lördag 5 maj 2012

Europadagen

Hej! Just nu sitter jag med en ballong fastspänd i byxan....hehe.... (weird)!
Jag har precis varit i stan och varit och firat Europadagen!
Det var jättekul!

Här kommer lite bilder!

En bild på två ballonger vi fick, den gröna flög iväg!



Astrid Lulling och borgmästaren håller ett tal.

Skolkören
              
Och på slutet, efter kören sjungit färdigt så fick vi tårta!!!!


Det visade sig att alla hade hunnit äta upp sina innan jag han fota dom!

             














3 kommentarer:

  1. Gud vad oallmänbildad jag är egentligen... Igår fick jag reda på att det fanns en internationell Harry Potter dag och idag får jag veta att det finns något som kallas Europadagen.
    Är det sånt man bör känna till? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, var det den Jag, Vera, Agnes, Du och Vilde gick på i fyran då de höll ett aslångt tal så vi var tvungna att stå och se trevliga ut i två timmar och då det fanns små tält där allt var gratis? Tårtan var jättegod det året (och stor!!!)

    SvaraRadera
  3. Va!?!? Finns det en internationell Harry Potter dag!!!
    =D

    SvaraRadera