söndag 6 maj 2012

Rosa och gröna extensions!!!!




Hej!!!!
Jag har alltid velat ha rosa och gröna slingor i håret, så igår hittade jag ett mycket hälsosammare sätt att få det (att färga håret kan vara skadligt).
Det är rosa och gröna extensions, det kommer inte att göra mitt hår längre men jag kommer att få rosa och gröna slingor!!!!!!!!!!!!!!!!
Så jag fick beställa det för mina föräldrar, vi har redan pratat om att jag skulle ha fått färga håret när jag blir 13!!!
Men nu får jag nu! Det är clip on alltså att det är som en klämma som går att ta av och sätta på igen!

Här kommer lite bilder på färgglada extensions:


Avril Lavigne






Fjäder extensions

















3 kommentarer:

  1. Tack!!!!
    Ska kolla på din också!!!
    =D

    SvaraRadera
  2. Din lillasyrras kompis :)10 maj 2012 kl. 06:11

    Ser fram emot att se dig! :D

    SvaraRadera