tisdag 22 maj 2012

Ny tidning!

Hej! Nu ska vi göre ytterligare en tidning!!!
Vi håller redan på med en på religionen men den här kommer att bli mycket roligare att jobba med för här får man ju välja vad man vill jobba med medan på religion så måste man bara jobba om gudar OSV.
Ja just det, glömde säga att det är på Svenskan som vi ska göra tidningen!
Jag jobbar med Karl, Liv (Iktoro), Emelie, Lollo och Mig!!!
Det kommer faktiskt att blir rätt så kul! (om alla kan hålla sams)!
Japp, arnnas så har jag haft gympaprov idag! Det gick okej
Det går tyvärr fortfarande inte att ladda upp bilder från min  mobil till datorn! Men så fort jag kan göra det ska jag lägga upp lite fler bilder.
Här kommer söta bilder!:


Så söt!


PS. Visst blev det snyggt med den nya bakgrunden!

2 kommentarer:

  1. Gud vad kul med en tidning!

    SvaraRadera
  2. Ja! Verkligen!
    PS. Har hört att du har en ny blogg kan du länka till den! -.- =D

    SvaraRadera