måndag 21 maj 2012

Vanlig måndag!

Hej! Idag är det måndag vilket innebär att alla är jättetrötta inklusive mig!!!!! Men arnnas så har det varit okej!
Har två prov i veckan Sci och Engelska!
Det är så kul för på musikalen som jag var med i för att vi ska gå på middag på en restaurang som heter Chi Chi´s det kommer att blir jättekul!!!!
Mina kompisar från musikalen ska gå!
Det var Bye Bye Birdie, det var så kul bortsätt från att man i slutet var tvungen att vara där vissa helger också!!!!!!!!
Men man fick skippa några skoldagar vilket var en STORT plus!!!!!!!!
Här kommer ännu en låt av Nickelback som "Ägget" har frågat efter, den heter "When we stand together :



Och här kommer en låt som jag älskar att sjunga med till!!!!!:



Snälla, den verkar så tråkig i början men gör mig en känts och lyssna tills melodin kommer!!!!!!!!!!!
I wanna know what love is heter låten!

2 kommentarer:

  1. Chi Chi's har jättegod mat ^.^

    SvaraRadera
  2. Ja, helt underbar! Speciellt fajtasen (en av mina favoritmaträtter)
    -.- :-)

    SvaraRadera