söndag 13 maj 2012

Punkkläder






Hej! Just nu sitter jag bredvid min kompis Iktoro, hon har sovit över hos mig.
Vi har haft jättekul och köpte jättemycket godis igår!
Här kommer något som Iktoro vill säga:

GE MIG GODIS X-O

Ja, det var tydligen det enda Iktoro har att säga (hehe)

(Iktoro) Nä det var det inte. Jag vill också säga att jag ska bli goth när jag blir äldre...

Jag med (djuralex) fast jag kallar det punkare (vet inte varför).

Här kommer några bilder på kläder som vi skulle vilja köpa:

Mollflanders lila satin
Iktoro



Svart och vit klänning
Djuralex

Pärl och ros- ärm
Iktoro

HL014R
Djuralex

Iktoro

Djuralex


Djuralex
HT_Turquose
Iktoro (Djuralex har redan beställt rosa och gröna slingor)

Girls Lace Top Lloma
Djuralex
 
Girls Top Talulah Knife
Iktoro


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar