tisdag 5 juni 2012

Bubblor!!!!

Hej! Jag har nyss varit ute på balkongen och blåst bubblor (som jag faktiskt tycker är jättekul) :-D
Här kommer några bilder!








Just nu så lyssnar jag på låten "Hotel California" och där är så j---la bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VÄRLDENS BÄSTA LÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okej följ nu mina instruktioner:
  1. Sätt dig bekvämt
  2. Sätt på och HÖJ ljudet eller hörlurarna, luta dig tillbaka och klicka på start!
OBS. DU MÅSTE TITTA KLART PÅ LÅTEN eller åtmionstone tills de börjar sjunga!!!!!!!!!
Jag älskar gitarrerna!!!!!!!!!!



Bye Bye
PS. Imorgon så ska jag äta middag med några kompisar (musikalen) så jag kommer kanske inte hinna skriva men i så fall:
Grattis på nationaldagen!!!!

1 kommentar:

  1. Åh pappa & mamma gillar också hotell California, och nu gör jag det också...:)

    SvaraRadera