lördag 16 juni 2012

Lördag!!!

Hej! YES!!!! Jag har just insett att det bara är EN VECKA KVAR TILLS SOMMARLOVET!!!!!

Jag vill ha sommarlov!!!!!

Mmmmm....!!!



Idag så gick ja ut med en hund som heter Biscaya! Samma som en flod nånstans (har glömt var)
Han var jättesöt!!!
Han är en Bearded collie!
Tyvärr så glömde jag att ta en bild på honom så här kommer en bild på hur han ungefär såg ut!


Fast det här är ju en valp och det var inte Biscaya!
Biscaya är 1 år gammal!

Idag så bakade jag också chokladbollar!
Flera tusen kändes det som, men det var det ju självklart inte !



Jag ska helst ha läst ut Anne på grönkullan tills i övermorgon so I better get started!
Jag har en bit kvar men det går nog, förresten så sa läraren att man fick hela nästa vecka också om man vill men grejen är att vi ska dramatisera en bit ur boken så jag vill helst ha den färdig läst!




Hittills så är den jättebra!
Tycker jag.


1 kommentar: