fredag 8 juni 2012

Fredag

Hej! Idag är det fredag!
Jag har som vanligt varit på skolan (hehe).
Till lunch så fick vi köttspett med spagetti!
Sen åkte jag ensam buss hem.
Jag kan inte stå ut tills sommarlovet börjar


Svensk strand!

Jag vill ha sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!
På skolan så labbade vi (eller hur man nu säger)
Vi gjorde ett moln, luktande ballongerna (alltså det var vi som luktade på ballongerna och inte tvärt om), vi gick ut och blåste bubblor!!!!!!
En tjej som gick i vår klass förut som heter Laura var på besök idag! Det var kul!
Förresten jag är i desperat behov av namn förslag till våran skoltidnig!!! Så om du har några ideer så skriv det i kommentarer!
Här kommer några bilder på vattenfall och möjligtviss någon hundvalp här och där :-)!!









2 kommentarer:

  1. Jag har allvarligt talat INGEN aning vad eran tidning ska heta....

    SvaraRadera
  2. Har också idétorka när det gäller namn på tidningen, men jag tänker inte dela med mig av några förslag, du är ju min konkurrent ;P

    SvaraRadera