lördag 2 juni 2012

EUPHORIA och LOV



Hej! Först så vill jag bara säga grattis till alla svenskar där ute till att Loreen van Eurovision med låten Euphoria!!!!!


Sen så ska jag berätta lite om mitt lov, jag var hos min mormor på lovet  och där hade jag ingen Internet eller dator så då kunde jag inte blogga så jag gör det nu istället!

Här är en bild från en av de TRE planen vi var tvungna att åka för att komma till mormor!
...Vänta lite..... typiskt jag kunde inte hitta bilden så ni får nöja er med det här istället!


 Nej vänta jag hittade den kolla!


Och här kommer en bild på världens bästa Acke!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Han är så söt!!!!!!!!!!!!!!
Vi köpte också eurovision skivan!


 På tisdagen så tog min lillasyster hål i öronen igen! Hon var tvungen att låta dom växa igen men nu fick hon ta nya, som första öronhängen (alltså dom man skjuter in) så valde hon dom här!

Typ såhär fast mindre!


Och sen så köpte jag ett par snygga skor!


Sen när mormor och mamma (och tydligen vi också) skulle åka och betala nån som hade klippt gräset på mormors gräsmatta så hade han en jättesöt hund!!!!!!! Den heter Dolly och här kommer en bild på henne!


Typ en Collie mix sa han.

Sen så skulle vi ut och kolla på skogen, så här såg det ut!

Sa jag att det fanns JÄTTEMYCKET BJÖRNAR där och att jag är JÄTTERÄDD för dom!!!!!!!
Men... som tur var så såg jag ingen men jag är 100% säker på att jag var ca 1000 meters avstånd från en björn! =(


Läskigt..!!!

Ahhhh!
Och så mötte jag en så söt bebis där som heter Juni hon var så söt!!!!!!!!!!!!!!!!
På resan hem så åt vi fika i Stockholm!
Mimmi ( min lillasyrra) åt enligt henne världens godaste varm choklad med en cookie!


Och jag åt det godaste som finns....... EN BISKVI mmmm....


 Sen så delade vi på en nötburk!


Oj då, det här blev ett långt inlägg men ju längre desto bättre eller?
Bye Bye!!!


7 kommentarer:

  1. MMmmmm.... Jag älskar Biskvier!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, dom är så goda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    <3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Fast varm choklad är också jättegott!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Vad tog du och dricka?

    SvaraRadera
  5. Eurovisionskivan? Får jag låna den och ladda upp några av låtarna där på iTunes? ;P

    SvaraRadera