torsdag 21 juni 2012

Jobbiga dator!

Hej! Jag hade just skrivit ett jättebra inlägg som jag skulle lägga ut men då så deletades den!!!!!
Åhhhh!!! Jag blir så irriterad!
Så jag skriver om den, typ.
Jo, för några dagar sedan så var jaag ute men Bandito och Nuno (två hundar) och de är så söta!!!!
Och som tur var så hade jag med mig mobilen så jag tog några foton på hundarna!
Så här kommer bilderna!


Bandito!!! <3<3<3

Nuno!!! <3<3<3
Dom är så söta!!!!!           
Dom är jättesnälla också!!!

När sommarlovet börjar så ska jag åka till min farmor och vara där i två veckor!!!
I en vecka så ska jag få låna en hund och det är en Dalmatin!!!!! <3<3<3
Hon heter Kajsa och är jättesöt.
Min faster la upp några bilder på henne så här kommer dom bilderna!


Cutie!!!

Hon är så söt!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar