torsdag 28 juni 2012

Helu!

Hej! Jag har precis ätit lunch, jag åt falukorv med potatismos!!!!!
Det var åratal senast jag åt det!!!!
Det var så gott!
Det var sån här där man skär upp korven i bitar men inte ända ner till botten utan att de fortfarande sitter ihop och sen stopar man i ost!

Jag har inte tagit den här bilden utan jag hittade den på
Google men typ så här!
Och potatismos!

Potatismos!
Jag vill passa på att säga att det här är det tredje inlägget under dagen!
Så om ni vill läsa mer om min dag så kolla de två närmaste inläggen! :-)














2 kommentarer:

  1. Jättebra att du bloggar så ofta, fortsätt så! Jag älskar när man tillagar falukorv på det sättet! Fast vi har senap på, också ;)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja falukorv är så gott!!!
    PS. Jag saknar er så mycket!!!!!!!!!!!!! :-(

    SvaraRadera