tisdag 26 juni 2012

Farmor!

Hej! Det här är tredje dagen som jag är hos farmor, det är jättekul här!!!
Just nu så ligger Kajsa brevid mig i soffan.
-Vov
-Kajsa tyst
Kajsa är världens snällaste och sötaste hund!!! <3<3<3
Hon är en Dalmatin!
Hon är jättelydig!!! <3<3<3
Vi lärde känna varandra jättesnabbt! Jag kunde ha henne lös från första dagen!
Min farmor har också en katt som heter Ludde, han är 16 år gammal!
Vi håller på att vänja dom med varandra!
Tyvärr så kan jag inte skicka några bilder från telefonen för jag får inte andvända Internet från mobilen! :-(
När jag och Kajsa är ute och leker på gräsmattan så brukar vi springa!
Hon är så snabb!!!!!!!!
Hon fick en fästing men den plockade vi bort!
Nu kom jag och tänka på myggor!!!
Åhh vad jag hatar myggor!!!!
Om ni vill se några bilder på Kajsa så kolla på inlägget nedan!
Och läs hela inlägget för de första två hundarna är INTE Kajsa!
Här kommer lite bilder på Dalmatiner!

Åhhh, vad söta!

Good night, sleepy
Söt valp!


Hejdå och ha en bra sommarlov!!! <3<3<3<3<3







2 kommentarer: