onsdag 27 juni 2012

LOREEN!!!!

YES!!!! JAG SKA PÅ EN LOREEN KONSERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej! Jag är så glad för jag ska på en Loreen konsert ikväll!!!!!!
Det kommer att bli så kul!!!!!!!!!
Som ni vet så är jag hos min farmor de här två veckorna så det är henne och hennes man jag ska gå med!
När jag ringde till min lillasyrra för att berätta att jag skulle gå så blev hon jätteavundsjuk!!!!!

Haha!
Det kommer att bli så kul!!!!!
Det kommer att vara några andra kändisar där också!

Annars så har jag det bara bra!





 Wow, vilket sammanträffande!
Euphoria började just på radion!

Haha!

Här kommer lite roliga bilder som jag hittade!





2 kommentarer:

  1. Seriöst? Jag är jätteavundsjuk O_O

    SvaraRadera
  2. Ja! Det var så häftigt!!!! Det var 10 000 pers där!!!!!
    Hon var så bra!!!!

    SvaraRadera