måndag 18 juni 2012

Jag har bakat....

Hej! Nu ska ni (genom bilder) få gissa vad jag har bakat i helgen!
Jag bakade delvis chokladbollar men också något annat!
Jag har redan avslöjat för några av er vad det är men a ja!
Här kommer några bilder på"det".


Här ligger degen och jäser! :-D

Fyllningen!
 Japp, försök att klura ut det, troligen så är det rätt så enkelt men ändå!

I skolan idag så fick vi improvisera fram en pjäs, vi gjorde det en annat lektion också så sammanlagt så har jag varit Abraham, Esau och Hagar!

På svenska så håller vi på att göra en pjäs om Anne på Grönkullan!
Vår grupp valde scenen då Diana blir full.
Jag är Diana (hehe)
Jag har bara lite problem med att hitta gammeldags kläder.

Annars så har jag inte så mycket att skriva om.
Hejdå

2 kommentarer:

  1. Jag vet det. Det är kanelbullaaaaar X)

    SvaraRadera
  2. Rätt, du är vinnaren til.....
    INGENTING!
    Bra va?

    Hej då!!!
    Ha en bra sommarlov!!!

    SvaraRadera