torsdag 28 juni 2012

Promenad!

Hej! Jag har nyss kommit tillbaka från en promenad med Kajsa (hunden)!Två av min farmors vänner var också med (farmor var också självklart med)!
Vi gick längs en sjö som jag har glömt vad den heter.
När vi kom hem så cyklade jag och Kajsa (jag cyklade och Kajsa sprang bredvid) och kollade om det hade kommit nån post vilket det inte hade!
Efter vi hade varit på promenaden med farmor och hennes vänner så åt vi glass!
Det var jättegott!
Jag tog tutti-frutti glass med marshmallow bilar!!!

Mmm...

Här kommeer lite bilder på söta och roliga djur!



Funny Captions - I said, 'WHAT'S YOUR NAME?'!
Så söt!

Funny Animal Captions - Trust Me, We'll Do It Together
Haha!
Gris eller katt?
Gris eller katt?
Apa tar hand om tigerunge
Apa och tiger!
Söt kanin gnager på duk
Mums!
Timon och Pumba på riktigt
Timon och Pumba på riktigt!
Ödlor mumsar i dig vattenmelon
Ödlor mumsar i sig vattemelon!
Sköldpadda njuter av jordgubbe
Oj då

Koalahund
Koala hund
Hela familjen samlade
Så många!!!
Igelkott glad för lastbil
Igelkotte glad för lastbil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar