torsdag 7 juni 2012

En (inte riktigt) normal Torsdag

Hej! Idag har det varit en (inte riktigt) normal torsdag!
Det dåliga var att vi var tvungna att stanna på skolan som en lång.dag fast det skulle ha varit kort-dag!!!
Det var för att vi skulle på nåt Bee secure (Be electronic secure) som i och för sig var ganska intressant (tycker jag).
Jag lärde mig en del faktiskt.
Förresten grattis på efterskott på nationaldagen!!!!!!!!!!!!!!



Anledningen till att jag inte kunde skriva det igår var att jag var ute och festade med musikalen!!!!!
Det var så kul!!!!!!!!!!!!!
Först  så åt vi middag (jag tog burgare med pommes) typ alla andra tog det också!


Sen så sjöng vi karaoke!!!!!
Jag trode att jag inte skulle våga sjunga nån sång, men tydligen så gjorde jag det ändå!

Jag sjöng tillsammans med nån:

  1. Who´s laughing now- Jessie J
  2. Tik Tok- Kesha
Sjöng ensam:

  1. How you remind me- Nickelback
Alla svenskar:
  1. Svenska national sången
HAHA! Det var så kul/pinsamt när alla svenskar sjöng!

Det var så kul!!!!!!!!
Vi var där tills 21:30 eller lite senare!


Och så hade jag Svenska prov idag!
Jag tror att det gick okej.

2 kommentarer:

  1. Åh vad längesen det var jag sjöng karaoke... Måste göra det snart igen ;) (Inte för att det låter särskilt bra, men vad spelar det för roll?)

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du hade det roligt med musikalen.
    Förresten, du råkar inte ha med dig religionsboken, för jag har glömt den och kan liksom inte göra läxan...

    SvaraRadera